فاطمه بانوفاطمه بانو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پرنسسی افسانه ای در دنیای واقعی

واکسن دو ماهگی

1391/1/17 23:40
نویسنده : مامانی
127 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 15 فروردین با 15 روز تاخیر بالاخره واکسنتو زدی من ومامانی صبح زود شما رو بردیم بهداشت و خانم دکتر اونجا به شما واکسن زد وقطره داد شما هم کم نذاشتی و تا توان داشتی جیغ زدی اونجا رو گذاشتی رو سرت بعدم قد و وزنتو چک کردن که خدا رو شکر خوب بود وگفتن هر چهار ساعت بهت قطره استامینوفن بدیم که تب نکنی ما هم اینکارو کردیم اما ابنبات من اینقد نق نقو بود که هر کی میدیدش دلش ریش میشد همچین ناله میکردی که نگو تبم کردی الهی من برات بمیرم کاش میشد من جای تو واکسن میزدم و تب میکردمو پاهام ورم میکرد خلاصه منم کاری نداشتم جزاینکه پیشت بشینم و نازتو بخرم و هی حوله گرم کنم بذارم رو پات شبم مهمان داشتیم چندتااز دوستام اومدن واسه جوجوم کادو اوردن منم دارم دعا میکنم تا فردا خوب خوب بشی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)