فاطمه بانوفاطمه بانو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پرنسسی افسانه ای در دنیای واقعی

قبولیه مامان زرنگ من

1391/3/3 0:34
نویسنده : مامانی
148 بازدید
اشتراک گذاری

دخملیه گلم ببخش که دیر میام برات مینویسم باور کن وقت نمیکنم ولی هر موقع فرصت بشه شیرین کاریاتو به یادگار برات مینویسم اول از همه درباره امتحان مامانی بگم که اموزشگاه دو بار از کاراموزا امتحان گرفت یه بار جلسه 3ویه بارم جلسه 5والبته مامانی هردوتارو قبول شد وامتحان جلسه 5رو بدون غلط یه هووووووووووووووووورا واسه مامانیم

ودیگه خبر خاصی نیست روز یکشنبه من تنهایی تورو بردم برای واکسن هرچند دلم نمییومد و عذاب وجدان داشتم و اونجا خانم دکتر خیلی از دیدن کارت خوشگلت ذوق کرده بود وخوشش اومده بود بعد هم گفت که رشدت خدارو شکر خوب بوده و واکسن شمارو زد و طبق معمول دختر جیغ جیغوی من کم نذاشتی و تا توان داشتی جیغ زدی انچنان وحشتناک که خود دکترم تعجب کرد و بیچاره هی میگفت بخدا من بد امپول نمیزنم خلاصه بعد که اومدیم خونه من به شما استامینوفن دادم که تب نکنی ولی تب کردی وتا امروز که روز سوم باشه تب داشتی و بدحال و کسل بودی همه تو خونه هم ناراحت بودن میدیدن تو بدحالی دو روز حال نداشتی بخندی همه دلتنگ خنده هات شدیم دایی امین هم وقتی از دانشگاه اومد خونه کلی بات حرف زد وبازیت داد و همش میگفت امروز بد جور دلتنگت شده چه کار کنیم دیگه یه دونه مغز بادووم بایدم اینقد عزیز باشه

بووووووووووووووسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)