فاطمه بانوفاطمه بانو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

پرنسسی افسانه ای در دنیای واقعی

به شوق روی تو من زنده ام خدا داند

1391/4/20 2:13
نویسنده : مامانی
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گنجیشکک مامان خدا رو هزار بار شکر که بالاخره حالت بهتر شد نمیدونی نفس

 مامان تو این چند روز بد حالیه تو چی کشید خدا کنه تو دیگه مریض نشی که من طاقت دیدن رنج تورو ندارم و از زمان نولدت تا الان بدترین زمانی بود که تجربه کردم چقد خونه سوت و کور بود بدون شیرین کاریات انگار همه جای خونه دلتنگی رو فریاد میکشید خدا میدونه تو شب بد حالیت خواب به چشم نیومد وهمش گریه کردم خدایا جای دختری کاش من مریض میشدم نفسم بهتر شدی ولی هنوز سرفه میکنی دردت به جونم بینیتم همینطور کیپه ولی خدا رو شکر از اون تبای وحشتناک نداری و حداقل میتونی تو بغلمون بشینی گل انارم اینقد بدحال بودی که حتی هندونه هم به دهنت مزه نمیداد و خدا میدونه تو چقد هندونه دوس داری و ازش نمیگذری خدایا مواظب عروسک من و همه ی نینیا باش اخه دل مامانا رنجشونو طاقت نمیاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)